mandag 4. oktober 2010

WAITING..

Here in this
rainfall
Feeling so
small
- Leona Lewis


Nå er det høstferie! .. Det var meningen at jeg skulle ta en tur på Sørumsand vgs på fredag for å levere bøker, pc og skrive meg ut av skolen.. Som mye annet ble det ved tanken. Ingen som kunne kjøre meg. Når man bor der jeg bor er det en nødvendighet med tanke på at Flexuskortet må leveres inn samtidig som man skriver seg ut. Jeg vil ikke være stuck på Sørumsand i evigheter akkurat. Ikke noe vondt ment mot trillingene og Monica, men det skjer jo aldri noe der! Trippeldrap foregår jo ikke akkurat hver uke..

Siden sist har det bare vært drill på planen. Nå trener jeg fra mandag til torsdag hver eneste uke. Mandager blir det solo-trening med Malin, tirsdag er det parade og pensjonist-tropp, onsdag solo-trening selv, solo-trening med Tuva eller jobb der ingen kunne tru at nokon kunne bu. Torsdager er den mest slitsomme dagen for da er det to grupper som Anette og jeg er instruktør for. Den første gruppa er veldig flinke og snart klare til julekonserten, mens den andre bråker og våser rundt så de ikke får lært det de skal innen den satte tiden.. Utfordringer i massevis! Men det blir nok bra innen julekonserten! De skal klare det..

Denne helga har vært fin! Fredagen var fantastisk! Tvillingene kom til meg og vi spilte Scrabble og masse Nintendo64. Først var det James Bond hvor jeg eide hele gjengen med GoldenGun, så var det DiddyKong Racing hvor bananene fløy sammen med raketter, så til slutt MarioCart hvor det ble masse banning og moro. Catrine var best, men hun var påvirket etter en øl, så jeg anser det som juks..

Lørdagen var Daniel, faren hans og jeg å kjøpte bursdagsgave til søndagen til lillebroren. Gutten ble 17 år og var på lan, så han fikk en 24" skjerm som ble installert samme dagen. I mellom middagen og morgendagen ble det en tur til Oslo for å kjøre og hente Brutter'n og bærta hans på The Baseballs-konsert. Han var ihvertfall passe beruset etter et par øl og noen drinker ute på byen..

Idag, søndag, har ikke Daniel og jeg gjort noe stort. Vi har laget muffins siden broren hans hadde bursdag. Vi tok med gutten på McDonalds hvor konklusjonen etter guttas samtale ble at jeg er feit. Takk for den! Kjæresten min sin kjæreste-historie tilsier jo at han liker lubne jenter, sååå.. Etter idag tar jeg ikke "du er perfekt, du!" som et kompliment.. Litt sur på meg selv fordi jeg ikke har insett det, men heller fått det slengt i trynet mens vi satt på en FatFood-restaurant..
Mens vi er på denne brede veien kan jeg jo like gjerne stappe i meg godis som trøst mens jeg spiller World of Warcraft og syns synd på meg selv, og lar det gå utover Anette..

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Ey, skal jeg bli fornærmet nå?:O haha..xD

og forresten, du er ikke mye feit altså:p

*~Maya~* sa...

Haha! Neida, men han har vært sammen med Tina også, og vært bortpå May.. Og her kommer lille meg på 1,60, så da blir jeg litt i tvil om jeg er kompakt enn jeg tror :p Forståelig? xD

Charlotte sa...

haha, skjøønner:p jeg synes du er liten og søt jeg^^ og laaangt ifra feit, nesten litt misunnelig:p