mandag 20. september 2010

I THROW..

My hands
up in the
air sometimes
- Taio Cruz


Denne helga har vært skikkelig koselig! På fredag hadde jeg som sagt tidligere, en date med 50" til Brutter'n og DisneyChannel. Siden jeg har sett Camp Rock måtte jeg så klart se 2ern også! Men ble meget skuffet. Alt skulle handle om "Mitchie" eller Demi Lavato, som jeg ikke er noe fan av for å si det sånn. Når alle sto i fellesrommet og sang "We can't back down" ble jeg skeptisk fordi kameramennene zoomet inn på hu, og det var altfor sexfiksert (sånn som med resten av verden). At sånt engang kan sendes på en kanal for barn er kvalmt! Ikke rart mennesker blir seksuelt aktive tidlig i livet..

Etter filmen tok jeg toget til Lillestrøm hvor Daniel hentet meg, før vi dro videre til trillingene for en kosekveld. Da vi kom ned i kjellerstua deres var det godteri i skåler, og det dekket hele bordet. De var allerede halvveis i Sønner, og etter den var ferdig ble det mer norsk film, De gales hus. Den var egentlig ganske så artig! "Tivoli er for friske, veltilpassede pølsespisere!". Daniel sovnet halvveis i filmen.. Anette og jeg så litt på drakter på ebay før kjæresten min og jeg dro hjem til han.

Lørdagen ble for det meste tilbrakt på Biltema. Egentlig så kunne jeg bare vært en tur sammen med pappa og Brutter'n, for Biltema er et must når man er i nærheten av de. Den grå 940'n til Daniel fikk et par nye ting sånn som deksel til radioen, terninger med kokoslukt (svigerfattern som insisterte), antenne siden den andre er knekt og høytalere som ikke ble kjøpt på Biltema. På kvelden ble det god mat. Kylling til meg og lam til resten, sånn siden jeg ikke liker det.. Skulle vel egentlig være kartleser og Daniel sjåfør, men så var det ingen av folka som dro ut likevel, så da var den saken grei..



Søndag var awesome! Daniel, Anette, Birgitte, Catrine og jeg dro på harrytur til Charlottenberg. Anette kjøpte seg Dypfryst Slask og litt annet, mens jeg kjøpte brus, juice, redbull, godis, kebabkjøtt og billige papadums. Catrine og Daniel slo til med øl! Og Gittan kjøpte godis hun også.. På senteret møtte jeg på Mats som gikk i 3PBA-klassen med meg (og kjæresten hans Ida), før det bar avsted til McDonalds hvor Anette og jeg tilbrakte litt tid i kø for så å få maten. Imens vi sto i kø var Gittan forsvunnet til apoteket og ingen fikk tak i henne, så da vi var ferdige med å ete fikk Birgitte sin mat..



På vegen mot grensa stoppet vi for å henge over en time i en lekebutikk, nærmere bestemt brettspill-avdelinga. De hadde masse spill på norsk, så da måtte Anette prøve å finne ut hvilket hun ville ha. Det sto mellom Alias Party, Fantasy og et til. Fantasy ble med oss hjem over grensa, i tillegg til Gittan sitt Harry Potter-cluedo.

Kjørte da hjem til tvillingene og ble der en stund for å spille litt. Det var kjempegøy! Syns vi skal gjøre det neste helg også, men denne gangen skal vi ikke gjøre feil når det gjelder Cluedo. Aldri spilt det før, så det var vanskelig å skjønne seg på det.. Men Fantasy gikk kjempebra! Bitgitte er en tegnemester, mens resten av oss klarer ikke tegne så andre ser forskjell på agurker og spaghetti..

Ingen kommentarer: