fredag 17. september 2010

I'M

Gonna love you
more than
anyone
- Gavin Degraw


Fredag igjen, gitt! Syns denne siste uka har gått meget tregt.. Idag har pappa'n til Silje bursdag, altså den herlige mannen jeg kaller "Reserve-pappa". Kanskje ikke så rart ettersom jeg har bodd hos henne en del de siste 5 åra.. Har ikke sett hverken han eller "Lillebror" siden skolestart, noe som begynner å bli en stund siden. Savner den minste mannen i familien Holm! Han var blitt så stor sist gang jeg så han, men han er fortsatt Norges søteste..

Sånn siden vi snakker om søte ting, så var det trening igår. Den første gruppa er en drøm å jobbe med, og om de hadde hørt etter og ikke vært så mye i sin egen verden til tider, hadde de vært perfekte! ... Den andre gruppa derimot var slitsomme igår. De hørte aldri etter på hva Anette sa, så det endte med at vi måtte si samme tingen flere ganger eller bare skrike det ut. Med tanke på at det er Anette som lager juleprogrammet, burde man høre etter for det er ikke lenge igjen til jul..

Ikveld har jeg date med 50" klokka 19.00, for da er det premiere på Disney Channel. Liker at det kommer nye filmer, uansett om de er bra eller dårlige. Frem til da har jeg planer om å se på GossipGirl rundt 16.00, og ellers rote rundt på YouTube etter en ordentlig Chuck + Blair video som jeg kan bruke til solo-musikk iår. Om Pegah tar på seg jobben, så klart. Vi har jo allerede diskutert det, og hun syns det var en god idè. Begge to digger jo dette episke paret, så det blir bra med en trener som kan formidle temaet med koreografien. Gleder meg, for er sikker på at dette blir kjempebra! Det er mulighet for at jeg får trene en duett eller solo, selv. Spennende saker, kanskje det er lurt å tenke på tema allerede nå?

Jeg har forresten bestemt meg for å slutte på skolen. Mye bedre å bruke tiden på å bli frisk og skaffe seg jobb. Om jeg finner ut i løpet av året at jeg likevel må forbedre norsk og historie-karakteren min, er det en fantastisk ting som heter voksenopplæring. Så å se hva slags jobb det blir i tillegg til drillen kan bli gøy.. Desember blir det vel kanskje å tilbringe noen timer på Posten, noe jeg gleder meg til. Luktene, bråket og medarbeiderne er helt awesome! Og temperaturen er akkurat passe. En av de varmeste dagene i sommer var det svalt og digg på Posten.. Gud, jeg savner den jobben..

Men, nå roper den herlige Weila at jeg må logge på World og Warcraft, så får vel gjøre det før hun ganker meg..

Ingen kommentarer: