fredag 10. september 2010

I AM..

Colorblind
Coffee black
and eggwhite
- Counting Crows


Idag skal jeg dra å se på Tusenbeinet Fryd i 3 timer. Må ta masse bilder og filme litt. Alt for å drite Monica mest mulig ut.. Hun sa at det eneste hun mister er verdigheten sin, men jeg tror vi alle kan bli enige om at det gjorde hun i Bulgaria. Det var gode tider det!
Siden Brutter'n da skal ha en sånn "trutmunn-på-bilder"-bærte her så må jeg flykte til Daniel i hele helga. Så drar vel dit etter at jeg har hilst på Anette på Schmuck? Og blir der fram til søndags kveld eller noe. Svigerfattern har jo bursdag i helga så svigermuttern har lovt meg kake. På lørdag blir det fårikål og pølser. Det vil da si pølser til meg fordi jeg ikke liker lammekjøtt.. Vi skal også dra og se på bil til Daniel, nå som den store gutten har fått seg lappen.



Ble ingen skole idag, for er i verre for enn igår. Lars, gymlærern, har sagt at om man er sjuk og ikke kan bli med i gymtimen får man fortsatt fravær. Så jeg gidder ikke dra 3 mil for å få fravær uansett. Da blir'e å se på I gode og onde dager og alle de andre kjedelige seriene som går på formiddagen. Lite givende..
Mandag er det tilbake til skolen, tirsdag er det trening, onsdag er det kanskje solo-trening om søknadene er blitt i orden, torsdag trene småttisene og fredag slappe av. Lørdagen får jeg vel ta en tur å se på kjæresten min spille bedriftsfotball.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klarer du du aldri å skrive noe possetivt om noe?