søndag 17. oktober 2010

SO LOOK..

Me in the eye
Know the situation's
far from right
- David Hodges


Når noe så fantastisk som David Hodges lever og lager musikk, er det umulig å ikke ha det bra! Selv har jeg vel elsket musikken denne mannen lager, i over to år, tror jeg.. Han er helt fantastisk! De av dere som ikke vet hvem dette er, har gått glipp av noe awesome.. David er da vokalisten i favorittbandet mitt Trading Yesterday, som har byttet navn til The Age of Information, som igjen har tatt det til det neste steget: Solo-karriere.. Disse sangene kom først i god kvalitet på YouTube i august-måned, og først nå fant jeg de. Er ikke så rask av meg når det gjelder sånt, det eneste jeg surfer på YouTube er Chuck + Blair-videoer, men det er fortsatt ingen som overgår "Shatterd" (av Trading Yesterday)..



Det er da en lørdagskveld/natt og jeg sitter i en kald kjeller i Fetsund sammen med kjæresten. Han spiller Starcraft II, noe som er meget usosialt. Derfor blir det litt blogging på meg.. Vi har vært på date idag! Først dro vi på kino i Lillestrøm og så "Grown Ups", den var kjempebra! Deretter gikk vi og spiste middag på China Palace, noe som var veldig koselig. Planen var i grunn å spise på Chi, men der sto det mennesker i kø for å få bord, så da gikk vi videre..

Siden sist har det skjedd en del, men har rett og slett ikke giddi å skrive det ned, for ingen som interesserer seg for sånt i detalj uansett. Kort oppsumering; drill, drill og mer drill, solomixing, koreografering, trening, brent meg heftig på krølltang, fest og vært en liten tur og møtt pappa'n min.. Det siste er det som er best! Savner han kjempemye for snakker sjeldent med han, og ser han enda mindre..

Ingen kommentarer: