tirsdag 26. oktober 2010

I'LL

Come back
when you
call me
No need to
say goodbye
- Regina Spektor


Å le litt for meg selv er noe som må til etter treninger med de små.. Jeg og Anette får stadig absurde spørsmål og masse kommentarer, som vi ikke kan gjøre annet enn å le av. Senest igår sa supersøte Malin Sofie, som er en av solistene mine, at hun "er som Frøya". Anette og jeg pleier å tulle med at Frøya er så gammel siden hun stadig glemmer ting. Hele gjengen er så sinnsykt søte, så lenge de er stille og gjør det de skal istedetfor å prate høl i huet på oss instruktører. Ikke alle treninger er like smertefrie, kan man si, men likevel gleder både store og små seg til neste gang..

Nå er det snart klart for den store julekonserten på drillen. Begge gruppene Anette og jeg er instruktør for er godt igang. Den første gruppen har lært hele programmet, men de er så usikre på seg selv at vi må begynne forfra hver gang. Men søte er de uansett!

Det spørsmålet ungene spør om aller mest, er det minst viktige spørsmålet i hele verden etter min egen mening: Åssen sminke bruker du? .. Blir nesten litt sint på samfunnet som får 10åringer til å tenke på sånt. Burde nesten vært forbudt fram til tenårene.. For å svare på spørsmålet: Kun på konkurranser eller fest. Da er det maskara og eyeliner (på fest), og masse, masse, masse glitter i tillegg på konkurranser. Glitteret er meget ubehagelig for det fester seg på øyet og når man ser mot lysene for å finne igjen staven etter et kast, er det vanskelig for glitteret reflekterer alt dette lyset. I tillegg så svir det heftig! Det morsomme er når man blunker, for da røsser det alltid litt glitter av.


Min kjære Epi på favoritt-mounten

Gleder meg som en liten unge til fredag for da skal Pegah begynne å lære meg koreografien til soloen min! Aaah, tenkt på dette i evigheter, for må begynne å komme igang snart for jeg er også litt "Frøya"; glemmer ting fort.. Nå har jeg ingen unnskyldning til å ikke like musikken heller, for det er jeg som har mixet den. Det store problemet nå er å få til egen trening uten at det kræsjer med hverken min eller Pegah sin timeplan.. Og finne kjole. Det er den vriene delen, å finne riktig kjole. Jeg har en som er nesten perfekt, men kjøpte den i 7.klasse så den passer ikke lengre, for å si det på den måten. Prøver derfor å finne et bra mønster i tillegg til stoff så jeg kan sy selv, eller få noen andre til å gjøre det..

Så siden jeg ikke er iform i det hele tatt idag, blir det å daffe i boblebadet, spille litt World of Warcraft, se på en film mens jeg syns synd på meg selv. Livet er hardt, det kommer bare ann på hva du gjør for å komme gjennom med et godt humør og bedre minner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lykke til med soloen din! <3