torsdag 2. desember 2010

WHEN..

I'm with him
I am
thinking of you
- Katy Perry


Jøss, må si at tiden går fort.. Allerede idag er det 1.desember, det vil si at det snart er julaften. Herregud, jeg stresser! Ifjor var jeg ferdig med alle julegavene innen denne tiden, men må har jeg 1,5 gave; en til Stine og en halv til mamma (hun må få en liten ting til). Jeg skal også kjøpe gave til megselv; Cataclysm! Jeg gleder meg så sinnsykt!!! .. Siden forrige gang jeg blogget har jeg blitt Kingslayer! Ja, meg; the biggest noob ever! Epi har blitt KINGSLAYER! For dere som ikke spiller vil det si å ha drept Lich King, noe som er stort.. Må innrømme at jeg kanskje er litt avhengig, men ikke av selve spillet. Chatten er det som er mest interessant, føles ut som en såpeopera til tider i denne lille "familien" innenfor guilden.

Lørdag hadde jeg forresten jentekveld her med taco og brettspill.. Catrine og jeg eier i Alias, vi vant med 3 poeng eller noe sånt. Koselig var det ihvertfall! Catrine og jeg fikk et lite innfall av alien-humor..



Siden sist har jeg ikke gjort spesielt mye; spilt og drillet.. Det er stort sett sånn dagene mine foregår. Drillen går kjempebra! Rullatorforbundet skal ha lysstaver, og programmet er kjempekult, jeg gleder meg til julekonserten.. Det går også bra med programmene til ungene, og solistene mine er kjempeflinke. Jeg er så stolt av dem. Begge to klarte oneturn forrige uke, så de får en stor sjokolade hver i belønning.

Pegah, min kjære solotrener, har lært meg ganske mye av den nye soloen min og den er dritbra. Jeg elsker den! Vanskelig er den, uten tvil, men jeg skal få den til! Det har jeg bestemt meg for.. Fortsatt litt usikker på kjolen jeg har kjøpt, men det skal vi nok få ordnet uansett.. Jeg klarer rett og slett ikke uttrykke hvor fantastisk koreografien er, enda vi er under halvveis..!

Ingen kommentarer: