torsdag 19. august 2010

SOMETHING..

Allways bring me
back to you
It never takes
too long
- Sarah Bareilles


Søndager er ikke en bra dag. Det skjer sjeldent noe bra på søndager! Begravelser, fyllesjuken og mennesker som drar. Personen som drar nå til søndag er min kjære Catrine.. Åååå! Jeg kommer til å få abstinenser, det er det ingen tvil om. Den beste lunsjbuddy'n noensinne skal dra på følkehøgskole. Kommer aldri til å spise igjen jeg, da? Trur dette blir verre enn å være forelsket eller dumpet.. Ingen mat, intet vann, bare minner.



Vi har delt en del minner, Catrine og jeg. Glemmer det ikke så lett.. Slik som den gangen vi dro til EM i Skotland. Anette sto i dusjen mens Catrine og jeg skulle høre litt på radioen. Vi fikk kun inn en kanal på tv'n og der hørte vi "Should I untie your laces?". Det endte med at tv'n ble skrudd av meget fort..



Mange, mange minner skal jeg si deg! Slik som 17.mai 2009 da vi begge var russ og skulle gå i russetog i Lillestrøm sentrum. Min kjære Catrine hadde fylt vannflasken sin med alkohol, greit nok at det gikk ned i løpet av en stund, men neste trening brukte hun samme flasken og hadde glemt å skylle den. Det er mulig at dette er det eneste unntaket man kan ha av å være beruset på trening. Hun syns nemmelig det smakte litt rart da hun fylte vann på den gamle imsdal-flasken. .. Merkelig det der, hva?



Men sant skal sies; vi har vært gjennom mye sammen. Både godt og vondt.. Det kommer til å bli vanskelig å gjennomføre dagene som normalt fremover nå. Virkelig hardt! Vet ikke om jeg kommer til å klare det. Ender vel med at jeg gråter meg selv i søvn hver natt fordi Catrine er borte..

Ingen kommentarer: