mandag 5. juli 2010

HERE..

Am I
Lost and
forgotten
- ESC 2010 Russia


God aften, godtfolk! Nå er vi akkurat passe inn i den varme sommerferien her på østlandet. Det har vært en regndag eller to, men det er litt deilig når man tenker over det. Da har ihvertfall jeg en god unnskyldning til å tilbringe dagen inne på sofaen sammen med kjæresten min, Daniel. Vi har kost oss sålangt i ferien, og jeg har vel praktisk talt bodd her siden den startet. Vært hjemom på Skogmo en gang eller to innimellom.

Hva har sommerferien bydd på hittil? Den begynte med NM-helga hvor Emilie, Karin og Beate ble plukket ut til å delta i EM i Tjekkia påsken 2011. Anette og megselv vurderer å bli med som supportere igjen, mens vi etterlater Catrine på Danvik fhs, i Drammen. Mouahahha.. I tillegg til dette har bursdagsgaven til pappa foregått, noe som tilsier at pappa fikk kvitte seg med noen golfballer på Drivin-range'n i Fetsund. Jeg klarte å omvende mannen som hater golf, hvor genialt er ikke det?



Hva annet har foregått? Vet ikke hva jeg skal si om turen til Bulgaria. Herregud, Wenche tok heeelt av, så nå er hun i dvale til Monica har kommet over traumene forårsaket av en ganske så ekkel bulgarer. Best vi ikke legger ut bilder av det (ligger på facebook uansett). Men jeg fikk litt brunfarge da, det er jo helt fantastisk. Av de 7 dagene vi var på Golden Sands, så regnet det 3 dager. Bulgarere tar fiesta når det regner, så var absolutt ikke en dritt å finne på da det foregikk.. Digg å komme hjem til norsk mat, og hadde vi ikke hatt McDonalds der hadde både Monica og jeg gått på veggen ved lunsjtider..

I tillegg til å være på Instruktørkurs så har jeg jobbet litt på Posten. Er blitt ringevikar, så om dem har behov for meg tar de kontakt. Først skulle jeg jobbe fast, men så har jeg vært skikkelig mye og veldig dårlig i det siste, så da ble det slik her.. Instruktørkurset var rett og slett ekstremt slitsomt. Vi hadde 2 kurs i ett, så det betyr at vi måtte lese dobbelt så mye som alle andre før oss, for vi hadde litt over tre hele dager å pugge nærmere 100 sider. Alle trodde de kom til å stryke på "eksamen", men alle bestod. Det er jo helt fantastisk! Var deilig å komme hjem igjen til senga mi etter nesten to hele uker på farten. Nå savner jeg egentlig å ikke spise tre tidsatte måltider med alle jentene. Kjente bare Tina fra før av, og hadde jo sett de fleste på konkurranser og sånt, men nå oppsto det kontakt fordi ingen av grønnsakene var stresset.

Ingen kommentarer: