onsdag 9. juni 2010

EVERYBODY..

Needs a song
A beautiful melody
When the
night's so long
- Miley Cyrus


Nå er det nøyaktig en og en halv uke igjen til sommerferie.. Ååå, som jeg gleder meg! Slappe av, sove lenge, steke litt i sola så et skille oppstår, sove lenge, Hove, Syden, Instruktør-kurs og så muligens skole til høsten.. Krysser fingrene for at jeg kommer inn på den skolen jeg vil! Ville vært utrolig digg, selv om jeg ikke har tid til jobb da, men det får gå..
Siste dag som drilltrener før sommeren idag, var vikar for Lisa.. igjen! Ikke noe nytt egentlig, blir veldig lei meg når man ser skuffelsen i ansiktet til unga fordi det er en vikar der.. Går utover dem å ikke komme noe videre for at vikaren ikke vet hva de kan og så videre.. Frustrerende!


Gjengen på Kreta sommern 2009

Muntlig eksamen idag også, det gikk ikke så bra.. Bestod jo, men fortsatt ikke fornøyd med karakteren, så det snakker vi ikke mer om! .. Naturfaglærern satt ved siden av sensoren som et jævla foton og det gjorde meg sinnsykt nervøs. Jeg glemte nesten navnet mitt da jeg håndhilste på sensor-dama.. Aldri vært så nervøs i hele mitt liv og det føltes mildt sagt jævlig!
Imorgen er den store dagen for kjæresten min, og jeg håper han lykkes i alt han prøver på.. Så han istad, men får ikke sett han før på fredag igjen. Han skulle sove hjemme idag og ha familie-dag imorra, det blir nok koselig for han får fisk og greier til middag..

Fredagen er det grillings på Nordbytjernet som avslutning for drillen, dersom det er fint vær! Brutter'n skal hente noen saker og ting siden han har fridag og ferie fra mandag av. Han har sagt han skal kjøre meg på skolen til uka, noe jeg gleder meg til! Ikke bare fordi jeg måtte ha gått siden månedskortet mitt har gått ut, men fordi det er litt digg å sove noen minutter ekstra.. Da må jeg ha med meg ekstra sko også, søttern! Mye å drasse på hjem da.. Stress..!

Klassen snakker om bunad på avslutninga også, vet ikke om jeg orker å ta den på. Får aldri den hersens halsringen til å være ordentlig, og da blir heller ikke skjorta riktig proposjonert. Dessuten må jeg ha på meg høye sko for at skjørtet på dette stoff-helvete ikke skal subbe i bakken.. Ikke lett å være 160cm, det fant jeg ut i helga da jeg skulle prøve noen nye klær. Nei, å være meg om dagen er rett og slett ikke enkelt skal jeg si deg!


Stine og meg siste skoledag i 10.klasse

Vi gjør som Laila og tenker positivt! Det meste blir bedre etterhvert.. Snart mer lønn fra drillen på grunn av kurset (om jeg består, så klart) og muligens skole fra høsten av. Kryss fingrene for det! Blir nok umenneskelig deilig med ferie. Kommer til å bli enda bedre å bli ferdig med 3.klasse på videregående! Sagt det før, kan gjerne si det igjen; jeg er ikke begeistret for klassen min i det hele tatt, gleder meg ihvertfall til å bli kvitt visse individer! Er noen i klassen jeg fortsatt ikke kjenner, også er det de jeg ikke tåler trynet på, og de koselige som regnes som venner.. De får jeg nok sett noe til selv om det blir sommerferie, ihvertfall Line håper jeg på. Hun bor jo ikke sååå langt unna heller, så går nok bra.
Ferdig med soloen min, siste konkurranse var Drilliaden og da kom jeg ikke på sisteplass, noe jeg er vel fornøyd med! Neste post på drill-programmet er å heie på tvillingene i NM helga etter skolen er ferdig. Vært kvalifisering på forhånd, så dette blir kremen av drillerne. Gleder meg!

1 kommentar:

Sigrun sa...

Sv: jeg må faktisk si meg helt enig med deg! Paramore var Elsk! mens muse skuffet nesten litt. Eneste som var bra der var det lysshow greiene.