tirsdag 1. juni 2010

YOU MAKE..

It from
across the
room

Turned into

hyperspace my
heart goes
boom
- Miss Sofy


I skrivende stund sitter jeg å tenker på hvordan jeg kan tjene over 5000 kr innen juli, utenom prostitusjon. Hadde ikke lyktes med det uansett, så null stress der. Jada, "å jobbe" er ikke så lett i min verden, for vet aldri når jeg er sjuk og det er vanskelig å få vakter på jobben. De sier at de skal ringe meg, men det skjer aldri, de bare ansetter nye mennesker istedet. Da er det ike så lett å få penger til kassa. Og så mye betalt for å være instruktør er bare å drømme om.. Har allerede satt av 2000 kr til instruktør-kurs, og det er alt jeg har. Er det noen som har forslag?

Hvorfor vil jeg ha så mye penger innen slutten av juli? Jo, jeg vil på ferie og så mye sjuk som jeg har vært så FORTJENER jeg det også! Ingen anelse om hva som skjer til høsten, så vi får se hva som skjer.

Sjekk ut hvor jeg vil dra her! Ser vel ikke så ille ut det?

Ingen grunn til å ikke ville stikke av til Syden når man har rommet mitt. Det er så varmt at jeg nesten ikke klarer å sove. Sola står å steker på vinduet mitt med den sterke ettermiddags- og kveldsola. Da er det vel ikke så rart man vil rømme til et sted med aircondition. Billigste alternativet nå i sommer er Kreta, men ingen av de jeg vil dra sammen med som vil tilbake dit, så da så jeg litt på priser i Tyrkia, og det var ikke så ille. Sirkus 700kr dyrere, og det er jo ikke så mye når man allerede betaler flertalls med tusen.

1 kommentar:

Anonym sa...

En kompis kom over en syk side han sendte meg link til... Gamle gubber som vil kjøpe sure sokker eller brukt undertøy... Husker ikke linken men er bare å søke det. De var visst villig til å betale mye.. haha