mandag 31. mai 2010

LOVE..

Oh, Love
I gotta tell you
how I feel
about you
- Lena


Nå sitter klassen og ser på Gymnaslærer Pedersen. Egentlig nettopp begynt, men har fått inntrykk av at Christopher Joner spiller en kåt jævel, enkelt og greit.. Der ja, nå tok han kongla med ei dame. Virkelig sære greier! Så det sier seg selv at vi ikke har mye å gjøre på skolen nå som skriftlig eksamen er ferdig. Nynorsken hadde dritt-ppgaver, så håper bare at jeg består. Bokmål var ikke fullt så vanskelig, men er ikke sikker på om jeg bomma helt på oppgaven eller ikke. Kåseri er da ikke så vanskelig for meg, bare jeg holdt meg innenfor temaet. Ettusentrehundre ord burde holde?

Vi skal forresten muligens se film i historie også, men da blir det krigsfilm ellerno. Ikke akkurat noe jeg ser fram til, men bedre enn å sitte å gøre på folk gnåle om masse ting som forsvinner ut av hodet nesten før det har kommet fram til øreinngangen. Eneste grunnen til at vi er strandet på skolen i minst to uker til er denne muntlige eksamen som kommer. Om man ikke kan det innen nå, kan dem det aldri..

Drilliaden gikk ikke så altfor verst, jeg kom ikke på siste så jeg er fornøyd. Neste år blir det koreografi av Pegah, for Anette dreiv med menneskehandel på trening her om dagen og byttet bort meg mot aspirant-duetten til Pegah. Da har jeg visst ny instruktør til neste år ser det ut som. Skal ikke klage jeg, hun sa at jeg skulle få en raskere sang og noe som var happy. Det blir bra!

Eurovision Song Contest i helga var det også. Heiet på Bulgaria, men de kom ikke videre til finalen. Skal ikke klage på vinnerlåta fra Tyskland, for den var ikke så ille, men kan si at jeg kommer til å bli kraftig lei den i sommer. Saxofonisten til Moldova hadde den beste dansen jeg har sett på evigheter på norsk Tv. Den var rett og slett genial! YouTube er så fint å ha i sånne tilfeller..

1 kommentar:

LENA HOLM sa...

SV: Da har jeg trukket vinneren av konkurransen, ble det deg? :)