onsdag 5. mai 2010

AND I WAS..

Like baby
Baby, baby
Oooooh
- Justin Bieber


Etter en natt på Lillehammer har jeg fått nok av dritafulle jenteruss med værhår i trynet.. Uansett hvor mye du prøver, så er det tragiskt!!! Samme gjelder hvis du skriver ting som søt, digg eller rett og slett player. Det burde heller stått innbilsk eller desperat for det er det de fleste som var der, uten tvil er. Lurer på hvor mange kongler som ble gjort i skogen der, for å si det sånn.

Etter å ha vært sjuk så lenge som jeg har, må jeg innrømme at jeg har lusket rundt på random blogger og generelt på internett. Konklusjonen min er; Min generasjon er verdens mest overfladiske mennesker...! Det eneste de tenker på er hvordan de ser ut. Nå er vinneren den som går med mest brunkrem eller tar mest sol, sminker seg mest eller har de dyreste klærne, og min favoritt; hvem som har ligget med flest gutter på et år.. Hvorfor har det blitt sånn? Er det sånn at det å få best mulig karakterer tilhører den tiden hvor dinosaurer vandret på jorden?



Det sjukeste er at folk liker å lese blogger hvor bildene inneholder de berømte værhårene eller "dagens outfit".. For å snakke for min egen del; HVEM FAEN BRYR SEG OM HVA DU HAR PÅ?! Det er bare klær for helvete! Om du har på deg noe helt vanlig som mange har sett før, for at du skal ha et random bilde, er det helt greit. Men derimot når du står der og lager trutmunn og har 4 forskjellige bilder om hva du har hatt på deg, hvor teksten under er "hva burde jeg ha på meg imorgen, hva syns du er finest?" så har du nådd bunn. Har du ikke noe annet å blogge om, burde du heller droppe innlegget den ene dagen.. Er ikke du enig innerst inne?

Appropo løse, tragiske brunkremtryner; .. Nå er jeg døkti lei Victoria fra Paradise Hotel.. Ja, jeg følger spent med på det hver eneste dag. Det er så genialt at det er ekte mennesker som kan være så spesielle og i tillegg vise det på tv.. Hvorfor jeg er irritert grenseløst på den fronten så kan du se på tv3.no.

2 kommentarer:

Silje sa...

Liker

Silje sa...

Liker