torsdag 22. april 2010

VI ER..

Bønda i
fra Nord
Ta vel
imot oss
- Supportere


Må si jeg er litt fortvilet akkurat nå.. Typisk meg å få influensa i vurderingsukene! Det er ikke akkurat sånn at jeg får eget rom på tentamen, og de andre kommer til å bli ukonsentrerte og bitchy om jeg sitter bakerst og snufser, sukker og så videre.. Ikke hadde jeg klart å stille i et klasserom heller med denne feberen og urolige magen. Utslitt og jævelig er ikke engang i nærheten å beskrive influensa for min kropp, som ikke eier immunforsvar..

Ingenting har skjedd siden sist, egentlig. Bare vært Østlandsmesterskapet hvor vi fikk med oss et par pokaler hjem, men ikkeno ellers. Vært Vrenging for russen denne helga da, men orket ikke dra aleine til Lillestrøm så ble heller med Stine for å fryse rundt et bål på Tjernet. Ikke spesielt givende når man tenker over det.

Vi har jo vært i Skotland! Det glemte jeg nesten, så lenge siden er det at jeg blogget; før påsken.. Anette, Catrine og jeg ble med som supportere til EM i drill i fantastiske Skotland! Jeg elsker Skotland!!! .. Alt var konge bortsett fra frokosten på hotellet. Den var så dårlig! Nesten så en droppa frokosten, hadde det ikke vært for at man måtte sitte nesten 12 timer i en hall med gult lys. Det var ubehagelig for øya for å si det mildt.. Gøy hadde vi det ihvertfall, lekte påskeharer og Anette tok av som Mette-Marit og Anna Nicole Vinter..



Anette som har vært så flink å redigere hele greia, mens Catrine har denne gang vært flittig kameramann..! Gjorde ikke så veldig mye interessant, men skulle tatt opp den episoden hvor en av de mannlige deltakerene fra Frankrike dro opp t-skjprta foran Anette og meg i gangen, mens vi ladet kameraet. Spesielle greier! Nesten så jeg ikke fikk sove den natta...

1 kommentar:

Jeanett sa...

vet at jeg har ganske mørkt pudder på der:)men det er for jeg nettopp har tatt på solpudder :) Bruker faktisk ikke så mye sminke fortiden bare på bilder og når jeg redigerer lys så blir det også annerledes toner. De fleste dagene på skolen går jeg uten sminke og på jobb :)men tror det ikke er så mye med jessheim folka å gjøre hvorfor jeg har mørkt pudder tror det er mer med folkene på skolen å gjøre ;)