onsdag 10. mars 2010

INGENTING..

Först kom
ingenting..
Sen kom
ingenting..
- Kent


Nettopp kommet hjem fra en kveld hos Stine.. Trengte virkelig å slappe av sosialt idag, blir mer engstelig av å sitte alene hjemme enn om jeg er sammen med noen og kan prate fysisk med dem. Var bare Stine, Silje og meg der. Vi så på film, snakket og avsluttet med Paradise Hotel før Stine kjørte meg hjem i hennes mors Alfa Romeo.. Silje måtte gå litt før for hun har prøve i dialekter imorra. (Lykke til!)


Stine og meg i 10.klasse..

Endelig fått pratet litt med AC idag også, det er lenge siden kan man si. Sjeldent hun svarer når hun først er på msn sååå.. Fikk hennes tilbakemelding på noe jeg sliter med. Som jeg fortsatt er usikker på! Er ikke lett å være jente i denne alderen veitdu..



Vurderer å legge meg snart, men klarer ikke slutte å tenke. Fikk beskjed av Rasshølet en gang i tiden at jeg analyserer for mye. For EN gangs skyld har han rett.. Første gang for alt..! Baaah! Nå skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde hatt rommet mitt i orden ved å hengt opp hyller, satt bøker på dem og fjernet noen esker. Og nattlampene! Jeg savner nattlampene..! Det eneste jeg kan nå er å skru på taklampen, noe som er fint med tanke på at det er down-lights med dimmer, men stress å sette de på og skru de av rett før jeg sovner. Må tross alt reise meg opp, gå bort til døra, trykke på knappen for så å gå tilbake og legge meg. Dessuten blir rommet så varmt når jeg har på de lysene, og jeg klarer ikke sove med mindre det er kaldt på rommet. Jeg er nemlig en av de som kan finne ut at vinduet også kan åpnes på vinteren. Jævelig kaldt når en står opp, men det er prisen som må betales..

Vel, Brutter'n er på konsert så om jeg ikke sovner før han kommer hjem får jeg ikke sove i det hele tatt. Lang dag imorra, skole til 16.00, så trenger virkelig den søvnen.. Hvem vet hva annet morgendagen bringer? Om vi ser bort ifra norsk, matte, naturfag, historie og sosiologi så er resten en gåte..

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir trekt mye ned på skrivefeil og bokstaver som mangler osv.