onsdag 10. mars 2010

DO YOU..

Ask yourself
You're just a fool
Just a fool to believe
you can
change the world
- Carrie Underwood


Mer klaging fra Line om at jeg må blogge, så da får jeg vel det. Har det skjedd noe spennende siden sist? Ikke egentlig, nei. Vært vinterferie og siden jeg var syk den første søndagen fikk jeg ikke vært med på russerevyen, men så den siste dagen og den var ikke så ille. Beate og mange andre som så den, slik som lærern min, syns at sketsjen hvor de imiterer lærere er aller best.


Det ene russekortet mitt

Den matteprøven som gikk så dårlig fikk jeg forresten en 3er på, noe som gjør at det ikke gikk så dårlig. Jeg er ikke helt venner med linære funksjoner, vekstfart og generelt grafer. Ikke er det mulig å få hjelp hjemme heller for mamma og pappa lærte aldri grafer da de gikk på skolen (Det var den tiden hvor dinosaurer rulte jorden), mens Brutter'n klarer ikke forklare noe og har aldri hatt så vanskelige oppgaver som nå. Derfor er den siste utveien min kjære Silje, som er MYE bedre enn mattelærern min. Hun er ikke sur, går ikke for fort fram og om jeg ikke får det til møtes man med forståelse. Hvorfor Silje ikke er lærer allerede nå, det skjønner jeg ikke..


Det andre russekortet mitt

Åjaaa! Vi fikk russeklærne våre forrige uke! Da ble jeg kjempeglad, og de passer perfekt. Vel, den ene gensern er litt vel stor, men bestilte den sånn at den skulle være så svær. Gangster-Maya! Joggebuksa står det Russ 2010 nedover hele beinet, så når jeg går til skolen om morran, eller hjem fra bussen etter skolen, så blir jeg overfalt med unger som spør om russekort. Da blir det en liten hvit løgn "Nei, de har ikke kommet ennå" eller "Dette er en joggebukse, du må nok vente til april for vi får ikke lov å gi det bort før det". Funker greit det..

På mandag kom Line og jeg over en blogg i naturfagtimen. Virkelig sære greier om hennes egne sex-opplevelser. Menn på 32år, og slike ting. Line er dermed fast bestemt på å finne ut hvem denne jenta er, for vi kom fram til at den ene av de mange partnerne hennes går på Nannestad. Det kan bli morsomt.


Dyret mitt som pusser tenner..

Trening på mandag var awesome! Vi gjorde jo det vi skulle, men jeg var i så godt humør at jeg måtte spøke og kommentere om alt. Beate hadde et gull-korn. Måtte øve på et triks og visste ikke om vi skulle ta imot over eller under. Så Beate klarer å forklare: "Nå tar du overgrep på staven"..! Og tillegg så fikk ikke Anette den opp. Ikke en veldig seriøs gjeng den mandagen akkurat.. 3 uker igjen til EM i Skottland, så dette går fort. Så er det ØM rett etter vi kommer hjem igjen.. Gruer meg, ikke fått lagt på noe ekstra på soloen og skal ha den samme musikken. Går ikke bra, så vi satser på at det går enda bedre på Drilliaden..

Var på ME-undersøkelse igår, det var litt merkelig. Måtte fortelle hele livshistorien min med når og hvordan jeg var sjuk. Ikke lett å huske alt som finnes, det skal jeg si deg! Så er ikke helt sikker på hva han sa, men får nok noe brev og regning i posten seinere sååå..

Ingen kommentarer: