fredag 19. februar 2010

EVERYBODY'S..

Heard about the bird
Bird, bird, bird

Bird is the word

- Scooter


Etter oppfordring fra Karen og Line får jeg vel blogge litt igjen. Ikke det at det er så veldig mye å blogge om, selv om jeg har vært ganske opptatt.
For det første har vi byttet plasser, noe som gjør at hele klassen føler det som om vi går i barnehagen igjen. Men jeg tror de fleste er ganske fornøyde med plassene sine denne gangen. Lærerne har plassert noen man liker ved siden av hverandre, eller gode venner som klarer å jobbe bra sammen. Må innrømme at i det siste, siden vi har sitti der det har passet oss, har det vært ganske urolig i klasserommet, som igjen fører til at vi ikke får med oss så mye av det som foregår på tavla. Jeg sitter foran Line og Robert, sammen med Karen. Veldig fornøyd med plassen! Vi Skogmo-jenter ruler! Hehe..

Mens resten av klassen har vinterferie og kan dra bort eller sove lenge hver eneste dag, så skal jeg øve. Russen setter opp revy, som jeg er med i. Jeg kan jo ikke si nei til å være med når Silje er en av revysjefene, så hun satte meg opp på litt av hvert. Vi får ikke rollene før denne uka da, så blir spennende å se hva som skjer. Kom å se på "Looking Back" på folkehøyskolen!!



Hatt matteprøve idag, noe som gikk veldig dårlig. Sitter nå og gjør historie som skal leveres om et par minutter. Ikke helt ferdig ennå, men det er kun fordi jeg eier ikke konsentrasjon idag.. Ikke det at jeg får til matten uansett, er ikke så flink på andregradsfunksjoner.. Skjønner ikkeno av det for å være ærlig, i tillegg til at kalkulatoren min er på steroider..

Var forresten Midtnorsk mesterskap i helga, jeg fikk ikke dratt for flybilletten var for dyr. Det ble 3 gull til Beate og sølv til Karin.. Trur det var sånn.. Dro heller på verdens mest tragiske fest istedetfor å drille. Til og med festene til Espen, som han inviterer til samme dag (derfor det sjeldent kommer noen) er mer artige. Lena, Anette og Silje skulle feire bursdagen sin sammen så de hadde leid lokale og greier. Daniel og jeg var hjemme rundt 23.00 fordi det var for kjedelig. Daniel måtte på jobb dagen etter i tillegg sååå.. Musikken på festen sugde max! Den nyeste sangen de spilte var "I know you want me", som er sommersangen 2009 fra Kreta. Hallo?! Etter vi hadde spist fikk vi ikke engang lov til å sitte ved bordet å prate, for bordet måtte skyves inntil veggen så alle kunne danse. Med den lille gruppa som dansa, hadde man ikke engang trengt å skyve bort bordene... Nei, det var rett og slett tragiskt. Lena prøvde desperat å få noen til å danse, men man får det ihvertfall ikke til med å ha ræva musikk og dra noen i armen til de får vondt. Sett på bedre musikk, så kanskje det skjer av seg selv..? Uansett hvor glad jeg er i Silje, klarte de to andre å ødelegge kvelden. Men så lenge bursdagsbarna hadde det koselig så drit i gjestene.. Stephanie var ihvertfall i et godt humør! Woohooo!

Ingen kommentarer: