mandag 8. februar 2010

UTFORDRET..

Faen ta deg, Susanne! Vel, har blitt utfordret så får vel gå gjennom med det da..

Jeg har blitt utfordret og skal skrive sju ting om meg selv.
Jeg ble utfordret av Susanne (jælva sugge) - www.Bmwjenta.blogg.no !

- Simpelthen digger World Of Warcraft og har selv en Undead Warlock på Saurfang som er lvl 72
- Arachafobi (?) altså livredd for spiders, så derfor blir det lite WoWing i Eastern Kingdoms
- Driller, Anette har laget årets solo. Skal være supporter for Norge i EM i Skotland 2010
- Etter å ha bodd i leiligheten her i et år, er jeg fortsatt ikke ferdig med å sette opp alt på rommet mitt
- Rett og slett hater brune og oransje klær! Det er så jævlig grellt!
- Går kun i joggesko, men har store planer om å kjøpe Converse snart
- Jobber som hjelpeinstruktør, og i kassa på Coop Obs! Jessheim..


Så disse 7 personene er det jeg utfordrer:
- Anette
- Anna
- Lena
- Sigrun
- Helene
- Vilde Jeanett
- Marteline

Ingen kommentarer: