tirsdag 2. februar 2010

NODING MY..

Head like yeah
Moving my hips
like yeah
- Miley Cyrus


Har ikke skjedd mye artig fram til nå, bortsett fra Skjærgårdsdrill i Hortenshallen! Det var moro! Ingen fra RDK (Romerike Drillkorps) gjorde det spesielt bra, bortsett fra duetten til Beate og Anna. Den var dritbra! .. Emilie fikk uheldigvis blackout halvveis inn i programmet, men det hun gjorde holdt seg til å havne midt på lista. Karin kom på 4. og Pegah på 8. ellerno.. Beate kom høyt opp og jeg ble nest sist. Syns jeg gjorde det ganske bra, og etter dommerskjemaene er jeg veldig fornøyd med innsatsen min.. Tvillingene kom på 3.plass, selv om det bare var 3 som stilte, var de også fornøyde siden de stilte mot Anna og Beate samt noen fra Manstad ellerno. Manstad dro med seg mesteparten av pokalene hjem, så det sier seg selv at de er gode!
Duetten til Anette gjorde det kjempebra, samme med Henriette som ble sååå skuffa over å ha glemt 5 sec på soloen sin, og drillet til Elmo Song.. Selv om det ikke gikk så veldig bra med mesteparten så var de det gikk nesten verst med, de mest positive hele helga. Så hadde det gøy med brownies, Arild, trøsting og glitter overalt..


Noen tok helt av på tribunen..

Etter denne helga har jeg vært kjempesliten. Måtte stå opp 5.30 for å rekke bort til Horten for å ikke komme for seint. Med tanke på mine tragiske soverytmer, som forandrer seg hele tiden, har jeg kanskje sovet 12 timer tilsammen på 7 dager. Jippi..? På grunn av dette har jeg ikke blitt noe spesielt MYE bedre, bare litt.. Helt til inatt.. Lå å spøy hele natta, noe som ikke var en veldig behagelig opplevelse. Orket ikke tømme bøtta, så lukta som preget lufta i rommet mitt da jeg våknet, var bokstavlig talt kvalmende..



Ja, etter alt som har foregått i det siste med helsa mi har mammas venner begynt å lete rundt på nettet etter hva det kan være. Spesielle mennesker med rare interesser, vil jeg påstå.. Men, det de fant var ME. Og da jeg sjekka litt rundt om det idag, stemte skummelt nok alle symptomene! Nei, jeg er ikke hypokonder i det hele tatt! Om jeg er forkjøla er jeg døden nær, om det er noe annet overlever jeg heeeelt fint. Bortsett fra nå i det siste, for har vært skikkelig dårlig! Siden det ikke er noe å finne på gastroskopi og alt annet når man har ME, så kan man ikke utelukke det nå.. Får prate med legen om det snart.. Orker ikke ringe han og bestille time nå, er lei av den bergensern som tar penger for å treffe'n..

Var forresten hjelpeinstruktør på drillen idag. Åååå, som jeg gleder meg til å dra på Instruktør-kurs og få det bestått, så kanskje jeg også får min egen lille gruppe jeg kan pusle programmer til.. Det blir nok litt gøy, vil jeg tro. Er vanligvis ikke så glad i barn, men de har begynt å vokse på meg, samme med svigermors desperate ønske om et barnebarn. Baaah!

Så nå som natten flyr sakte inn, får jeg se litt på Handy Manny før jeg kryper til sengs alene. Imorgen kommer Daniel og skal sove her, det blir litt digg. Har vært fint å sove alene inatt, men nå begynner det å bli ensomt igjen. Det er herlig å sove alene en gang iblandt, for da kan jeg bruke heeeeele senga uten å tenke på å dytte ut noen. Snorking inn i øret mitt forekommer heller ikke, så flott er det en gang i måneden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjenner du Elisabeth Sperre som er 20 år nå? bor på Nordby :)

Anonym sa...

Du synes jeg snorker ja.. Tusen takk for den du.. =P