onsdag 29. desember 2010

I WANNA..

Go home
for christmas
- Maria Mena


Julaften er forbi og nå er det to dager igjen til nyttårsaften. Først, det vil si imorgen, blir kjæresten min 20 år! Også er det kun 16 dager igjen så er det min tur. Gleder meg litt til å kunne gå på Vinmonopolet aleine, men jeg er ingen stor dranker, så merker nok ikke noe forskjell. Etter man er 20 år får man som regel alkohol i bursdag og julegaver.

Som alle andre kan jeg like gjerne skrive hva jeg fikk til jul. På julaften skrev jeg til og med en liste med hva jeg trodde det kunne være, og hva det endte opp med å bli.

Så dette fikk jeg, som jeg husker:
Monica: Bilde + Inception
Trillingene: Pysj + Nidar Smash-favoritt
Daniel: Sex og singeliv-serien + sokker
Svigers: Genser
Brutter'n: Gavekort på senteret
Stine: Spesiell såpe
Mamma: Sengetøy, penger, flax-lodd og sokker

Veldig glad for alt sammen, selv om jeg ble litt skuffet da det ikke lå et World of Warcraft-headset under treet. Men som sagt har jeg jo bursdag om ikke så lenge uansett.. Ellers er det bare å spare etter at Brutter'n får fikset det helvetes lydkortet på laptop'n!

Nyttårsaften er to dager unna og jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal ha på meg! Under middagen blir det nok solo-kjolen fra ifjor, men på festen etterpå er det ikke så smart å bruke hvitt. Planen var å ha på meg Batman-kostymet, men har ikke hørt noe fra Lisa i romjula, så da utgår nok det.. Heldigvis slipper jeg å tenke på skotøy, for jeg skal polstre meg med de tjukkeste vinterskoene jeg har siden vi skal gå ute i kulda, i tillegg tar jeg med tøffler til festen. Går allerede på antibiotika og øyedråper, vil ikke bli forkjøla på toppen.

Men nå må jeg gå å se om jeg finner noe i skapet mitt, som jeg kan ha på meg på fredag. Ting tar tid, og om jeg kjenner megselv rett er jeg tom for brune strømpebukser..

1 kommentar:

Anonym sa...

Får håpe du fikk det headsetet du ønsket deg til bursdagen din :)